Levering, retournering en klachtenprocedure

Verloop van uw bestelling:

  1. Uw bestelling is geplaatst;
  2. Ons team verwerkt uw bestelling en contacteert de vervoerder voor verzending;
  3. De vervoerder neemt contact met u op om een afspraak voor levering te maken;
  4. Uw trampoline wordt op het afgesproken tijdstip en adres geleverd.

 

Wat te doen indien u een klacht heeft over onze service?

Contacteer onze klantendienst support@inbouwtrampoline.be of op het telefoonnummer: +32 3 / 443 12 54.

 

Worden er kosten in rekening gebracht voor een thuislevering?

Voor leveringen in België en Nederland is er geen verzendkost.

 

30 dagen bedenktijd en de algemene voorwaarden

Indien u wil afzien van uw aankoop, dan kan dit binnen de wettelijke termijn van 14 dagen, die we verlengen met 16 extra dagen. Gelieve er rekening mee te houden dat de kosten voor een retournering voor de rekening van de klant is, en dat de artikelen in de originele staat terug bezorgd moeten worden.

  1. 30 dagen bedenktijd : Retourformulier
  2. Algemene voorwaarden : Algemene voorwaarden

 

Nog vragen?

Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst! Veel plezier met je aankoop en bedankt voor het vertrouwen!

Klantvriendelijke groeten,

Inbouwtrampoline.be
Veldkant 39
2550 KONTICH België


Tel: (+32) (0)3 443 / 12 54
support@inbouwtrampoline.be


BTW BE 0898 963 633
IBAN: BE72 7430 5892 7716
BIC: KREDBEBB